מטבח בצורת ר – כל מה שצריך לדעת על מטבח ר

תוכן עניינים

תכנון מטבח בצורת ר הוא תכנון של אחד המטבחים הפופולריים והקלסיים ביותר. העיצוב של מטבח בצורת ר הוא גמיש מאוד אשר ניתן להתאים את המטבח ר לגדלים שונים ולסגנונות מגוונים של מטבחים. כמו כן, מטבח ר הוא אחד מעיצובי המטבח הנכונים ביותר מבחינה של זרימת עבודה מעשית ויעילה וגם מבחינה ארגונומית.

איך להתאים את המטבח בצורת ר לבית שלכם?
איך להתאים את המטבח בצורת ר לבית שלכם?

מה היתרונות של מטבח בצורת ר

מטבח בצורת ר הוא מטבח אשר מספק גמישות עיצובית מלאה. העיצוב של מטבח ר מקצר משמעותית את הזמן ההליכה בין הקצבות השונות של המטבח, הוא מקל גם על יצירת משלוש המטבח אשר מספק נוחות ביו שלוש נקודות של המטבח, כיריים, מקרר והכיור. שלושת הנקודות האלו מסודרות בצורה קלאסית ולכן עיצוב של מטבח בצורת ר יעיל מאוד במצב הזה.

מטבח קלאסי בצורת ר הינו המטבח הבסיסי המורכב משני משטחים של עבודה אשר המיקום שלהם נמצא בשני קירות צמודים הנפגשים בזווית ישרה בפינה אחת ויוצרים מעין צורת ר. בדרך כלל, משטח אחד ארוך יותר מהמשטח השני ומספק את רוב שטח הדלפק.

פריסה זו נפוצה כאשר המטבח הוא חדר קטן המוקף בארבעה קירות, כאשר שניים מהקירות עשויים להיות תפוסים על ידי דלת כניסה, דלת מעבר, חלונות או פינת ישיבה.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, מטבח בצורת ר מיועד לא רק למטבחים גדולים, אלא הם יכולים להיות יעילים גם לאזורים קטנים יותר. למטבח קטן בצורת ר יש את המאפיינים לגרום לחלל להיראות גדול יותר.
מטבח בצורת ר ינצל באופן מרבי את המרחב שעומד לרשותו, על ידי התקנת ארונות גבוהים עבור אחסון תוך ניצול מקסימאלי של הקירות.

חסרון בולט למטבח מסוג זה הוא שהוא פחות מתאים לאירוח ובישול בו זמנית וחשוב לקחת זאת בחשבון. במקרה כזה, יתאים לכם מטבח עם פריסה מסוג אחר ( לדוגמא מטבח מקביל אשר פתוח לאינטראקציה עם האורחים) או לחלופין לשלב אי באמצע המרחב. כמובן רק אם יש מספיק מקום ואין פגיעה בזרימה ובנוחות התנועה.

כל היתרונות של מטבח בצורת ר
כל היתרונות של מטבח בצורת ר

מטבח בצורת ר בשילוב אי

במידה וחלל המטבח שלכם מאפשר זאת, רצוי להכניס אי. הוספת אי למרכז  החלל יכניס עניין, ישדרג לכם משמעותית את העיצוב וכמובן, יקנה לכם מקור אחסון נוסף ויגדיל את משטח העבודה ( במיוחד למטבחים קטנים עד בינוניים). כמו כן, ניתן להשתמש באי כחלופה לפינת אוכל ושדרוג המראה העיצובי תוך שילוב כיסאות בר מעניינים.

לאחר שתכננתם את פריסת המטבח מגיע החלק העיצובי. מטבח בצורת ר מאופיין בסגנון מאוורר ובעל זרימה נוחה בחלל. בכדי לשמר או לייצר אווירה פתוחה יותר, אל תחששו לשחק עם הצבעים. נסו לשלב צבעי פסטל בהירים או עץ טבעי. כמו כן, נסו לא להעמיס עם פרטי עיצוב גדולים ושמרו על מקור אור טבעי מבלי לאטום את החלונות.
דרך נוספת לשמור על מרחב פתוח במטבח ולהימנע מעומס על השיש היא ע"י אחסון מוצרי החשמל בארונות. ניתן לבחור בארונות אינטגרליים אשר יעניקו מראה אחיד ונקי.

מטבח בצורת ר בשילוש אי
מטבח בצורת ר בשילוש אי

במידע ויש לכם עוד שאלות על מטבח ר תוכלו תמיד לייצור איתנו קשר ולהתייעץ על מטבחים. אנחנו בגל מטבחים פה בשבילכם לספק את השירות הכי טוב ומקצועי שיש. לפרטים נוספים חייגו אלינו למספר: 072-3923311

שאלות נפוצות על מטבח בצורת ר

מטבחים בצורת ר הופכים פופולריים יותר ויותר בתעשיית עיצוב המטבחים. במאמר זה נבדוק את היתרונות של מטבח בצורת ר וכמה מקום הוא חוסך. צורתו של מטבח בצורת ר היא שילוב של שתי צורות L, מה שאומר שהוא תופס פחות מקום משני מטבחים נפרדים. זו הסיבה שבעלי בתים רבים בוחרים בעיצוב זה בבתיהם החדשים.

מטבחים תמיד היו מקום לבישול ואירוח. ועיצוב המטבחים השתנה עם הזמן כדי להתאים לצרכים של האנשים החיים בהם. המגמה האחרונה היא להפוך מטבחים לפונקציונליים יותר עם פריסה בצורת ר, המאפשרת לך לבשל תוך פינת ישיבה נוחה. מעצב יכול לעזור לך להבין אם הפריסה הזו מתאימה לך ולמשפחתך. הם גם יכולים לעזור לך להחליט על הפריסה הטובה ביותר עבור השטח והתקציב הפנוי שלך. הם יוכלו להציע עצות לגבי החומרים המתאימים ביותר לצרכי המטבח שלכם, כמו עמידתם או קלה לניקוי.

ישנם סוגים שונים של מטבחים בצורת ר וזה הכל תלוי בגודל של המטבח שלכם, לכן עדיף להתייעץ אם מעצב מומחה שיעזור לכם לבחור את סוג העיצוב המתאים ביותר למטבח ר שלכם

כתבות נוספות

חנות מטבחים

חנות מטבחים – כל סוגי המטבחים במקום אחד זמן קריאת מאמר – 05:12 דקות כאשר מגיע הזמן לשדרג את המטבח שלך, חשוב לבחון את האפשרויות

קרא עוד>>

מטבחים מודרניים עם אי

הפופולריות והמשיכה של מטבחים מודרניים עם אי זמן קריאת מאמר: 08:47 דקות מאמר זה מתעמק בעולם של מטבחים מודרניים עם אי ובוחן את היתרונות שלהם,

קרא עוד>>

מטבח סהרה

מה מייחד מטבח סהרה? זמן קריאת מאמר: 07:37 דקות במאמר זה אנו מתעמקים בסגנונות הייחודיים המאפיינים את עיצוב מטבחי סהרה, למי זה הכי מתאים, ולמה

קרא עוד>>

מטבחים יפים

מטבחים יפים – טיפים למטבח מושלם מאמר זה בוחן את אומנות יצירת מטבח יפהפה, תוך התמקדות בבחירת ארונות המטבח המושלמים. הוא מתעמק בתפקיד הצבע בעיצוב

קרא עוד>>
לוגו גוגל מטבחי גל
חן ברהום

מצליצה בחום סגרנו מטבח בסניף מודיעין את שלב התכנון ביצענו מול אורית המקסימה שהייתה סבלנית לכל השינויים ושמה לב לכל הפרטים הקטנים בשלב ההתקנה חייבת לציין לשבח את מוחמד המתקין שהגיע אלינו. עשה עבודה יסודית ומקצועית ואף פתר מיוזמתו בעיית חשמל שנתקלנו בה בהתקנה תודה רבה!

5/5
לוגו גוגל מטבחי גל
דביר כהן

חווית הקניה הכי טובה שיש! נתי מנהל הסניף אלוף!! הביא לנו את הטלפון האישי שלו והיה זמין בכל שעה. ייחס אישי, עיצוב לפי השגעון שלנו. ליאת היקרה מודים לך על השרות ועל החפירות לאורך הדרך. לסיום קיבלנו הנחה יפה 😄 מומלץ בחום לכל מי שרוצה לעצב מטבח חדש בחווית שרות מספר 1 שיש!!

5/5
לוגו גוגל מטבחי גל
עומרי לחיאני

לאחר ההתקנה, היו שני דלתות פגומות והחברה דאגה להחליף לי אותם במהירות רבה . שירות מעולה ואיכות המטבחים מדהימה . מאוד מרוצה מהבחירה שלי . כל הכבוד לכם

5/5
לוגו גוגל מטבחי גל
Chani Olshtein

ישבנו עם בינה כמה מפגשים עד שהחלטנו על מה אנחנו סוגרים.בינה עם סבלנות של ברזל הקשיבה לכל הרצונות שלנו,המליצה מה כדאי מבחינה מקצועית ונתנה לנו הרגשה שהיא איתנו לאורך כל הדרך. אין כמוך בינה תודה!!

5/5
לוגו גוגל מטבחי גל
גלאם בוטיק

מבטחים מושלמים! אנחנו כבר כמה שנים מרוצים מאוד מהמטבח שלנו מגל מטבחים פתח תקווה קיבלנו שירות מעולה מנתי תודה רבה

5/5
לוגו גוגל מטבחי גל
גבאי אגיב

ממליץ בחום רב על גל מטבחים סניף פתח תקווה אצל נתי מנהל הסניף. השירות, האדיבות, המקצועיות והרגישות הרבה לשינויים והתלבטויות של הרגע האחרון היו בלתי רגילים ומסבירי פנים. ליאת ונתי מגדירים מחדש את המושג "תודעת שירות" ואני שמח על ההחלטה לרכוש מטבח בסניף פתח תקווה

5/5
לוגו גוגל מטבחי גל
איתן קלוניק

בסד אני לקוחה בשם חשין חיה ( אין לי אינטרנט) משבחת את גל מטבחים על השירות שניתן לי מאד מרוצה , במקרה מסויים החליפו לי חלקים שלא ציפיתי , יישר כח! ממליצה בחום

5/5
לוגו גוגל מטבחי גל
טל בראשי

גל מטבחים שירות לאורך כל הדרך! הייתה התלבטות בינכם לבין חברה מובילה בשוק וההחלטה ללכת עם מקום שנתן לנו רמת שירות גבוהה הייתה נכונה! חייבת לציין את המקצועיות של נתי ובינה מההתחלה עד הסוף, הזמינות והייעוץ מהלב. התקנה מדויקת ומקצועית של אחמד טאהר, הקפדה על הדברים הקטנים והכל בצורה אדיבה ונעימה! תודה על חוויה מעולה ממליצה מאד על לקיחת השירות שלכם.

5/5

מחפשים את מטבח החלומות?

השאירו את הפרטים שלכם ונציגנו יצרו איתכם קשר בהקדם, ניתן לחייג לסניפים בשעות הפעילות.