כמה עולה מטבח מנגר?

המטבח הוא אחד החללים העיקריים בבית ולעיתים הוא גם החלל הראשון שנראה שניכנס לבית, עוד לפני שמגיע לחלל הסלון ולחדרים.
לא פלא אם כך שרובנו נמצא את עצמנו לפחות פעם אחת בחיים מתלבטים בין רכישת מטבח מחנויות לבין הזמנת מטבח מנגר.

אחת העובדות הידועות בתחום המטבחים הוא כי עלויות הזמנת מטבח מנגר יהיו גבוהות הרבה יותר מאשר רכישת מטבח מחנות. שבודקים מטבח מנגר מחיר המטבח יהיה גבוה יותר ממחיר מטבח מחנות.
אנחנו כאן בכדי להסביר לכם למה הזמנת מטבח מנגר לא רק שתעלה לכם הרבה יותר, אלא גם לא תאפשר לכם ליהנות מיתרונות נוספים שמתקיימים בעת רכישת מטבח מחנויות.

מדוע מטבח מנגר יעלה לכם הרבה כסף?
מדוע מטבח מנגר יעלה לכם הרבה כסף?

בואו נדבר על כסף, כמה עולה מטבח מנגר

נתחיל בזה שמטבח מנגר יעלה לכם יותר מאשר מטבח מחנות ונסביר מדוע. כאשר אתם ניגשים לחנות, בוחרים את המטבח שאתם מעוניינים בו על ידי התבוננות בתצוגה או בעלון המוצג בחנות אתם רואים גם את המחיר.
לעומת זאת ברכישת מטבח מנגר אתם תספגו גם את העלויות של מעצב הפנים, הזמנת החומרים ותשלום על כל פרט קטן במטבח, החל מהתאמת הגודל של המטבח המוצע לחלל שיש לכם בבית, עד לתשלום על הצבע של המטבח, בחירת ידיות ועוד תוספות שונות.  לכן, ברכישת מטבח מנגר מחיר המטבח יהיה גבוה יותר ממחיר מטבח מחנות.

כאשר תיכנסו לחנות מטבחים, אתם תשבו ליד המוכר שיעלה את דגם המטבח על צג המחשב ויציג בפניכם תמונה תלת ממדית מרשימה ועכשיו כל שנותר לכם הוא התחיל להכניס את השינויים הקטנים שתבקשו.
כך שאתם רוכשים את המטבח שאתם רוצים בדיוק, במחיר נמוך ממחיר שהייתם משלמים את הייתם רוכשים מטבח מנגר.

בהזמנת מטבח מנגר מחיר המטבח יהיה לרוב מהמחיר המקורי עליו חשבתם ותכננתם להוציא.

כמה יעלה לכם מטבח מנגר?
כמה יעלה לכם מטבח מנגר?

אז למה לרכוש מטבח מחנות מטבחים,  בואו נדבר על החלום

כמו לבחור שמלה ממעצב או לרכוש שמלה מחנות ולבצע בה התאמות, ככה גם בבחירת מטבחים.
ההבדל בן בחירת שמלה למטבח הוא שבתחום המטבחים, פנייה לנגר מטבחים שייעצב לנו את החלום תהייה יקרה בהרבה מרכישת מטבח מחנות ואנו נשלם את מחיר המעצב בנוסף למחיר החומרים של המטבח.

עלות מטבח מנגר תהייה לא רק יקרה יותר, אלא גם לא תאפשר לנו להתמקד בחלום שלנו מבלי לבזבז זמן וכסף על עיצובים והתאמות, לרצונות ולצרכים שלנו.
רכישת מטבח מנגר, אמנם תתחיל מבניית החלום שלכם על גבי מערכת העיצוב והפיכתו למטבח, אך תהייה כרוכה בעלויות גבוהות והשקעה של זמן רב שלא בטוח שיש לכם.
בעוד שבחנות מטבחים יידעו לתרגם את הרצונות שלכם לעשייה, מעצבי המטבחים בחנות ואנשי המכירה המקצועיים, ידעו להמליץ לכם על עיצוב מושלם ביחד עם שמירה על נוחות השימוש במטבח ועל שמירה על הבטיחות.

תכנון מטבח בחנות תעלה לכם פחות מתכנון מטבח מנגר
תכנון מטבח בחנות תעלה לכם פחות מתכנון מטבח מנגר

הפתרונות שמציע נגר מטבחים לעומת הפתרונות שמציעה חנות מטבחים

רכישת מטבח אצל נגר מטבחים אמנם תאפשר לכם לבחור מגוון אפשרויות עיצוב, החל מבחירת השיש למטבח וכלה בבחירת הידיות לארונות המטבח, אך כך גם בחנות המטבחים.
ההבדל הוא שבחנות המטבחים תוכלו לראות את החומרים בעיניים ולמשש אותם בידיים. תוכלו לראות כיצד השיש שאתם חולמים עליו משתלב עם צבע הארונות, רק על ידי מבט על המטבחים בתצוגה.
אתם לא צריכים לנחש כיצד ייראה המטבח שלכם, אתם רואים אותו בתצוגה.

תוכלו לבחור את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר למטבח שלכם או לנצל את כל חלל השטח שבבית שלכם ליצירת מטבח שיאפשר לכם ליהנות ממשטחי עבודה רחבים מבלי לוותר על העיצוב.
בחנות מטבחים מקצועית יידעו להעמיד לרשותכם מפעל חדשני שעומד בסטנדרטים גבוהים לצד מעצבים ואדריכלים שידעו להפוך את החלום שלכם למציאות.
נזכיר שוב, זה רק נשמע יקר יותר מרכישת מטבח אצל נגר מטבחים, אבל בפועל עלות מטבח מנגר תהייה גבוהה יותר ולו בגלל ההתאמות הנדרשות, התשלום על עבודתו של מעצב הפנים והתשלום על ייבוא חומרים.

מטבח מנגר בחנות מטבחים
מטבח מנגר בחנות מטבחים

לסיכום

נעלה את השאלה הבאה, אם עלות מטבח מנגר היא גבוהה יותר, אז למה לא גשת לחנויות מטבחים שמציעות מטבחים מוכנים, מעוצבים, בעלי טכנולוגיה חדישה ועיצובים עדכניים.
התשובה תהייה ברוב המקרים, חוסר ידע ותפיסה שגויה של עלויות.

נזכור כי שחנות מפרסמת מטבח, היא תציג לנו מחיר ותמונה של מטבח, אנחנו רואים תוצר מוגמר.
המוח שלנו מבין את הנתונים, מטבח אנגלי עולה מחיר ברור שמוצג בפנינו.

לעומת זאת, הזמנת מטבח מנגר אינה מידע אבסולוטי, אנחנו לא יודעים את המחיר והתמונה של המטבח נמצאת אצלנו בראש בלבד.
אם כך, ברור שנבחר בקניית מטבח מוכן מחנות מטבחים.

התמונה של המטבח שאתם רואים בחנות המטבחים תעבור שינויים רבים עד שתתאים לחלל שלכם בבית על כל חסרונותיו ויתרונותיו.
לחנות מטבחים אתם נכנסים עם תמונה ומחיר ועם החלטה שזה מה שאתם רוצים. כך גם אצל נגר מטבחים, רק שהמחיר אצל נגר מטבחים על התוצר יהיה יקר יותר ושונה ממה שראיתם.

אצל נגר מטבחים לא תצליחו להגיע עם החלום שלכם, עם היתרונות והחסרונות של חלל המטבח שלכם ולהיות בטוחים שהוא יעצב עבורכם את המטבח האולטימטיבי, במחיר הנמוך ביותר שכולל עבודה וחומרים, פשוט ובלי הפתעות.

גל מטבחים, מאפשרים לכם לבחור את חומרי הגלם מהתצוגה, ליהנות מהידע הרב של האדריכלים במקום ולקבל מטבח שנוצר עבורכם במפעל העומד בסטנדרטים גבוהים וללא פשרות וכל זה במחיר נמוך יותר ממה שתכנתם להוציא מלכתחילה. אז אם אתם מחפשים לעצב את המטבח שלכם צרו איתנו קשר או השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

פינת השאלות

אנחנו מבינים את הרצון להיות ייחודי ולכן אנחנו מציעים מגוון רחב מאוד של עיצובים לצד חידושים טכנולוגיים מתקדמים והתאמות ללקוח

כתבות נוספות

חנות מטבחים

חנות מטבחים – כל סוגי המטבחים במקום אחד זמן קריאת מאמר – 05:12 דקות כאשר מגיע הזמן לשדרג את המטבח שלך, חשוב לבחון את האפשרויות

קרא עוד>>

מטבחים מודרניים עם אי

הפופולריות והמשיכה של מטבחים מודרניים עם אי זמן קריאת מאמר: 08:47 דקות מאמר זה מתעמק בעולם של מטבחים מודרניים עם אי ובוחן את היתרונות שלהם,

קרא עוד>>

מטבח סהרה

מה מייחד מטבח סהרה? זמן קריאת מאמר: 07:37 דקות במאמר זה אנו מתעמקים בסגנונות הייחודיים המאפיינים את עיצוב מטבחי סהרה, למי זה הכי מתאים, ולמה

קרא עוד>>

מטבחים יפים

מטבחים יפים – טיפים למטבח מושלם מאמר זה בוחן את אומנות יצירת מטבח יפהפה, תוך התמקדות בבחירת ארונות המטבח המושלמים. הוא מתעמק בתפקיד הצבע בעיצוב

קרא עוד>>
לוגו גוגל מטבחי גל
חן ברהום

מצליצה בחום סגרנו מטבח בסניף מודיעין את שלב התכנון ביצענו מול אורית המקסימה שהייתה סבלנית לכל השינויים ושמה לב לכל הפרטים הקטנים בשלב ההתקנה חייבת לציין לשבח את מוחמד המתקין שהגיע אלינו. עשה עבודה יסודית ומקצועית ואף פתר מיוזמתו בעיית חשמל שנתקלנו בה בהתקנה תודה רבה!

5/5
לוגו גוגל מטבחי גל
דביר כהן

חווית הקניה הכי טובה שיש! נתי מנהל הסניף אלוף!! הביא לנו את הטלפון האישי שלו והיה זמין בכל שעה. ייחס אישי, עיצוב לפי השגעון שלנו. ליאת היקרה מודים לך על השרות ועל החפירות לאורך הדרך. לסיום קיבלנו הנחה יפה 😄 מומלץ בחום לכל מי שרוצה לעצב מטבח חדש בחווית שרות מספר 1 שיש!!

5/5
לוגו גוגל מטבחי גל
עומרי לחיאני

לאחר ההתקנה, היו שני דלתות פגומות והחברה דאגה להחליף לי אותם במהירות רבה . שירות מעולה ואיכות המטבחים מדהימה . מאוד מרוצה מהבחירה שלי . כל הכבוד לכם

5/5
לוגו גוגל מטבחי גל
Chani Olshtein

ישבנו עם בינה כמה מפגשים עד שהחלטנו על מה אנחנו סוגרים.בינה עם סבלנות של ברזל הקשיבה לכל הרצונות שלנו,המליצה מה כדאי מבחינה מקצועית ונתנה לנו הרגשה שהיא איתנו לאורך כל הדרך. אין כמוך בינה תודה!!

5/5
לוגו גוגל מטבחי גל
גלאם בוטיק

מבטחים מושלמים! אנחנו כבר כמה שנים מרוצים מאוד מהמטבח שלנו מגל מטבחים פתח תקווה קיבלנו שירות מעולה מנתי תודה רבה

5/5
לוגו גוגל מטבחי גל
גבאי אגיב

ממליץ בחום רב על גל מטבחים סניף פתח תקווה אצל נתי מנהל הסניף. השירות, האדיבות, המקצועיות והרגישות הרבה לשינויים והתלבטויות של הרגע האחרון היו בלתי רגילים ומסבירי פנים. ליאת ונתי מגדירים מחדש את המושג "תודעת שירות" ואני שמח על ההחלטה לרכוש מטבח בסניף פתח תקווה

5/5
לוגו גוגל מטבחי גל
איתן קלוניק

בסד אני לקוחה בשם חשין חיה ( אין לי אינטרנט) משבחת את גל מטבחים על השירות שניתן לי מאד מרוצה , במקרה מסויים החליפו לי חלקים שלא ציפיתי , יישר כח! ממליצה בחום

5/5
לוגו גוגל מטבחי גל
טל בראשי

גל מטבחים שירות לאורך כל הדרך! הייתה התלבטות בינכם לבין חברה מובילה בשוק וההחלטה ללכת עם מקום שנתן לנו רמת שירות גבוהה הייתה נכונה! חייבת לציין את המקצועיות של נתי ובינה מההתחלה עד הסוף, הזמינות והייעוץ מהלב. התקנה מדויקת ומקצועית של אחמד טאהר, הקפדה על הדברים הקטנים והכל בצורה אדיבה ונעימה! תודה על חוויה מעולה ממליצה מאד על לקיחת השירות שלכם.

5/5

מחפשים את מטבח החלומות?

השאירו את הפרטים שלכם ונציגנו יצרו איתכם קשר בהקדם, ניתן לחייג לסניפים בשעות הפעילות.